Potrivit Ordonantei de urgentă nr. 34 / 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii – Art. 14 Obligațiile consumatorului în cazul retragerii alin. (1) Cu excepția cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuși bunurile, consumatorul returnează bunurile sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepționeze bunurile, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Politica de retur
ATENTIE!
Datorita domeniului medical in care activam, produsele INTIME / UNICA FOLOSINTA / DISPOZITIVELE MEDICALE nu se returneaza!
Conform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014, Art. 16 alineat 5), nu se poate inlocui nici un dispozitiv medical daca acesta, prin folosinta lui, intra in contact cu pielea (motive de igiena). Chiar daca produsul nu a fost desigilat.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se accepta un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Va rugam sa NU scrieti si sa NU lipiti scotch sau etichete direct pe cutia sau ambalajul produsului.
Pe gamed.ro ai două modalități prin care poți returna un produs sau o comandă: prin curier sau predarea în magazinul GAMED Tehnico Medicale Brasov.
Clientii- persoane fizice pot returna produsele cumparate de pe site-ul nostru în termen de maxim 14 zile de la data primirii produsului, în urmatoarele condiții:
- produsul sa aibă ambalajul, etichetele și acesoriile intacte;
- produsul să nu prezinte urme de asamblare/dezasamblare;
- etichetele de identificare sa nu fie deteriorate;
- sa nu fie periclitate conditiile de igienă și protecție a săntății;
- produsul să nu prezinte semne de utilizare.
Nu acceptăm pentru retur:
- Produsele deteriorate, produse cu urme de purtare sau spălare sau urme clare de uzură.
- Consumabile (manșete tensiometre,ventil tensiometru, pară tensiometru, olive stetoscop, teste de glicemie etc)
- Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (produse de îngrijire/ igienă personală, accesorii aparate aerosoli, orteze, ciorapi compresivi etc) pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
- Saltelele pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
- Produse personalizate in mod clar sau confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator. Daca produsele pe care le-ati cumparat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnati produsele trebuie sa returnati si cadourile.
- De asemenea, nu acceptăm la retur produsele din categoria consumabilelor, care sunt desigilate.
Persoanele juridice au drept de retur doar dacă produsul prezintă deteriorări din cauza transportului sau este defect în momentul primirii produsului și nu ulterior. În cazul în care sesizați aceste nereguli, vă rugăm să ne contactați în scris la adresa office@gamed.ro sau telefonic la numarul de contact 0723 546 644.
Cheltuielile de returnare a produselor cumparate din magazinul nostru vor fi suportate în totalitate de client, conform prevederilor legale.
În cazul produselor care au fost returnate și prezintă urme de uzură, deteriorate, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea inițiala, care pot avea o valoare între 0 si 50% din valoarea inițiala a produsului.
În cazul in care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. (cod, culoare, etc.), produsul prezintă defecte de fabricație sau componente lipsă din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat în întregime de noi.
În cazul în care produsul prezintă defecte de fabricație sau componente lipsă în colet, vă rugăm să vă adresați echipei noastre, în aceasta situație fiind vorba de un caz de garanție.
Pentru orice detalii sau neclaritati, va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic la: 0723 546 644
Vom restitui banii în aproximativ 3 zile lucrătoare de la aprobarea rambursării. În cazuri excepționale, termenul de restituire poate fi prelungit până la 14 zile.
- Pentru comenzile plătite cu cardul, vei primi banii în contul bancar din care s-a plătit comanda, în aproximativ 3 zile.
- Pentru comenzile plătite prin virament bancar vei primi banii în contul bancar din care s-a plătit comanda, în aproximativ 3 zile.
- Pentru comenzile plătite ramburs, vei primi banii într-un cont bancar ales de tine, în aproximativ 3-7 zile.